its a life

life is about a dream, if you dont have a dream you will get nothing.. appreciate your life and enjoy it.

Tuesday 28 February 2012

voucher oh voucher

kan sdh ckp 1kali update entry memang mau update bnyak2.. ndak pa lah jari jemari ku yg comel stil mau taip2 lg.. hehhehehe

kali ni mau cerita pasal voucher buku 1 malaysia yg kami kena bg oleh PM kita.. wah baik sungguh hati PM kan bg voucher.. kan best lau dpt voucher lbh.. boleh beli bnyak2 buku lg.. tp ndak pa dpt voucher RM2000 tu pun sdh kira sgt2 bersyukur... dpt shoping even PT kami belum masuk lg.. hehehhehe

bila sdh pegang voucher ni memang gatal lah tngan ni lau x d belnja voucher 2 kan.. jd apa lg d sebabkan ada pesta buku d libry UMS aku pun tanpa berlengah lg shoping buku lah.. hahhaha jelas2 aku tipu... xla shoping buku.. singgah kejap jak bc2 buku n chaw tanpa membeli sbrg buku pun.. hehehhehehe

baru aku sedar 1 perkara dlm diri aku ni.. punya aku ni kedekut taik hidung masin n sgt2 lah berkira bila mau membeli buku.. oiii joyah buku 2 ilmu.. n buku 2 ndak akan basi yg kau berkira sgt nak beli buku 2 kenapa.. ishh aku sndr pun xtau knapa ya aku jd berkira dlm mencari ilmu ni.. perangai ini harus di HAPUSKAN!!!!

n aku berjaya hapuskan nya.. bila aku berjaya membeli bnyak jenis buku termasuklah tafsir al-quran.. kelak upload pic buku yg d beli 2 ya (bajet ramai yg mau tau buku apa aku beli hahahhaha ) perduliii sana.. blog ku jari ku bb ku.. kau sibuk apa kes.. mcm bilang lect kami apa senyum2 ada hutang.. kalau ada bayar.. kalau x diam2.. jgn berlagak... hahahahhaha

ok ok cukup.. ckp pasal voucher.. ya habis sdh voucher ku.. habis sdh aku guna beli buku.. ok beli buku.. skrg sy sdh jd ulat buku...


see punya tekun sy membaca.. kau ada..



na bnyak lg ni buku mau d baca.. bah mari kita amalkan membaca buku...


*ingat!!! MEMBACA JAMBATAN ILMU... JADI APALAGI JADIKAN MEMBACA SEBAGAI HOBI TERBARU ANDA.. SELAMAT MEMBACA :p


No comments:

Post a Comment