its a life

life is about a dream, if you dont have a dream you will get nothing.. appreciate your life and enjoy it.

Tuesday 28 February 2012

praktikal..

bila dah finally year 4 sure dilema  dgn persoalan "where i should do my praktikal" oh where.. where.. where.. sekarang ni bingung mau buat praktikal d mana.. haishhh berharap sgt dpt buat praktikal d tempat yg selesa n best.. tp bila ckp praktikal am i ready for that???? i think i cant...

skrg ni tempat praktikal yg ada dlm kepala hotak ni sama ada tawau or kk.. but my mom want me 2 do my praktikal in tawau.. but en bf want me to do my praktikal in kk.. ahh cant think where i should do my praktikal.. really2 hope i can make a good choice..


trep muka bingung lg.. confuse konon.. puithhhh

nevermind il find someone like you... eh salah lg.. nevermind i think it later n akan bertimbang tara d mn sy akan praktikal.. so HERMA BURHANUDDIN please make a good choice ok.. 


left or right.. good or bad.. its ur choice :))



:: TRUST YOURSELF..


:: you will get what u deserve :)) think positive..



No comments:

Post a Comment