its a life

life is about a dream, if you dont have a dream you will get nothing.. appreciate your life and enjoy it.

Friday 10 February 2012

buku lima

perkara di atas adalah di rujuk (ayat skema nak mampssss)..
actualy yg d maksudkan buku lima tu bukanlah penumbuk mcm yg di nyatakan dlm kamus dewan edisi ke8 2.. ishhh korg ni.. buku lima yg i mksudkan ni terlalu bnyak nak d khabarkan dlm blog ni [terlalu bnyak yg terbuku di lubuk hati untuk diluahkan].. ala besa lah nama pun bloger baru memei lah nak cerita semua hal dekat sini tp nant dah lama ala pndai bosan juga 2... besa hangat2 taik anjing ayam |engkau pernah rasa hangat taik ayam ke| heheheh..

al kisahlah gunanya blog ni memang pun nak cerita bnyak bnda bukan gosip nak umpat sana sini just nak share apa yg patut jelah kan.. termaksuklah segala penyakit hati, kaki, tangan, pankreas, usus dan seluruh anggota badan yg lain nya dan termasuklah maklumat2 sulit akan kehidupan masa skrg ni.. uiii punyalah kau ayat.. aku sndr xpaham apa yg aku tulis ni.. hahahhaha langsung x isi. lau cikgu chek ni comform fail.. kan kan kan kan.. ahh aku xpeduli semua 2.. yg penting jemari manis ku ni bekerja dgn gigih..
setiap maklumat yg ingin di sampaikan meliputi mainan perasaan *gembira.sedih.marah n so on*

mcm ayat yg aku tulis ni x kaitan langsung dgn tajuk entry kan.. lantaklah.. asalkan aku taip.. hehhehehe xpa nama pun permulaan memeiii la isi 2 kurang enak ckit. lepas ni pndai enak la isi 2 yer... ala yg bc pun aku aku jer bukan kau kau pun kan.. hehehhe

cerita yg berlanjutan umpama cerita kedai kopi.. nak cerita bnyak hal termasuk politik, ekonomi dan sosial.. smbil cerita smbil minum kopi. n 4 sure lah smbil mengarang sambil minum sky juice.. hehehhe

ok lah kelak smbung lg.. bnyak cerita ni weii.. kalau kamu suka follow lah yer :P

bai bai bai.. sayonara banzai :))

No comments:

Post a Comment